Vážení rodiče, mílí žáci,
vláda na svém jednání 26. února 2021 rozhodla vzhledem k vážné aktuální epidemické situaci o dalších změnách v provozu škol a školských zařízení od 27. února 2021.
Kromě stávajících opatření ve školství se uzavřou také 1. a 2. ročníky základních škol.
Všichni žáci školy se tedy od 1. 3. 2021 vzdělávají distančně.
Zde jsou informace především pro rodiče a žáky 1. a 2. třídy (kteří se dosud vzdělávali prezenčně):
Distanční výuka je realizovaná prostřednictvím platformy Google Suite pod doménou zsbohutin.eu. Žáci využívají e-mail, videohodiny v Meet, virtuální Google Učebnu (Classroom). Zde vyučující zveřejňují žákům zadání úloh popř. další informace. V případě technických problémů řešte prosím potíže s třídní učitelkou.
Příslušní vyučující jsou žákům k dispozici v době výuky stanovené rozvrhem i pro jejich dotazy, podporu, konzultace apod. (e-mailem, videohovorem v Meet, popř. telefonicky). V případě potřeby nebo nejasností se žáci i rodiče mohou obrátit na třídní učitele (či vedení školy) zprávou Komens v Bakalářích či e-mailem (popř. telefonicky). Rozvrh distanční výuky obdrží žáci elektronicky od třídních učitelek – emailem, zprávou Komens v Bakalářích.
Distanční výuka probíhá kombinací synchronní on-line výuky (pedagogický pracovník pracuje v určené době se skupinou žáků ve videohodině prostřednictvím komunikační platformy) a asynchronní výuky (žáci pracují individuálně na svých úkolech, tempo a čas si volí sami) s případnou prací off-line. Bližší informace poskytnou třídní učitelky. Žákům, kteří nemají možnost připojení na internet a odpovídající vybavení, budou úkoly zadávány a vzdělávací materiály poskytovány tzv. off-line v tištěné podobě (ve škole). Termíny a čas vyzvednutí budou po domluvě s třídní učitelkou (vyučujícími).
Žákům, kteří nemají na dobu distanční výuky potřebné zařízení, mohou být zapůjčeny technické prostředky školy pro digitální komunikaci (tablet, notebook…), pokud těmito volnými prostředky škola disponuje. Tento majetek je pak zapůjčen uzavřením smlouvy o výpůjčce. Zařízení je možné si vyzvednou po domluvě s třídní učitelkou, a to na základě smlouvy podepsané zákonným zástupcem. Vzhledem situaci nemusí být dispozici všechna zařízení ihned. Přednostně budou zařízení nabídnuta do rodin, které žádné vybavení nemají, poté je možné (dle kapacity) zapůjčit zařízení např. i žákům, kteří se dělí v rodině o jedno zařízení se sourozencem.
Žákům jsou od 1. 3. 2021 odhlášeny obědy. Nebude-li zakázán i provoz školní jídelny, ponecháme žákům možnost odběru obědů. Rodiče by pak museli obědy přihlásit. Odběr obědů v rámci školního stravování by byl v době distanční výuky za dotovanou cenu.
Opatření je zatím platné do 21. 3. 2021. Tyto informace budou případně upřesněny na základě dalších informací zaslaných školám z MŠMT či z dalších příslušných míst.
Vážení rodiče, milí žáci, velice Vám děkuji za pochopení a za spolupráci.
Přeji všem pevné zdraví i nervy, Mgr. Lada Králová
Adresa:
ZŠ Bohutín, okres Příbram
Bohutín 37
262 41
Telefon:
ZŠ Bohutín: +420 318 676 217
Školní jídelna:
+420 606 676 145
Email:
zsbohutin@zsbohutin.cz
Datová schránka: asxwehr